免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
新部272同教主好難夾-3-"
決定放棄了orz
有冇人想要?
因為$$吧 =3=
Wilson 發表於 2012-9-23 01:09
一千幾百 ,魷魚 (ry
BY gigilouis
上星期既事
聽日去唔知仲有冇-3-"
gigilouis 發表於 2012-9-23 01:21
相信希望在明 (ry
巴哈同KOMICA既RE6點評生態完全兩個極端黎
一邊讚讚讚乜都讚
一邊錶錶錶乜都錶


巴哈 :
好操作好爽好棒好燃好好玩耶 !缺點 ?那是什麼喇快來玩吧啦啦啦啦啦啦

K島 :
幹這啥爛視點爛畫面爛掩體爛打擊感爛動作喇
無意義操作一堆 !滑來滑去滾來滾去是在幹什麼喇
背在身上切換的武器呢 ?改成憑空變出來了喇
QTE ?要我QTE害我不能好好看動畫耶 !
6代槍戰超難玩的 ,不是困難而是不好玩 <Q按 :這傢伙其實已經不知道自己在說什麼了吧 ?
剛剛下完三個角色各玩10分鐘左右就把試玩版砍了<Q按 :然後等正式版出後還是會買來玩的傲驕
... (成晚冇訓過既某Q
1445# Riko

因為今天同BO睇基友 興奮到瞓唔到?
1445# Riko

因為今天同BO睇基友 興奮到瞓唔到?
Arbalest優 發表於 2012-9-23 07:08
優棍思想好變態 ,,

費事唔知醒又驚聽唔到電話
我都想訓覺 ..OTL
有5成機率俾錢入戲院訓覺既某Q
... (成晚冇訓過既某Q
Riko 發表於 2012-9-23 07:00
你唔係睇夜晚7點幾?
1434# Riko
幾點!?
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1441# gigilouis


你唔等錢既,
我其實想要XD!!!!
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1441# gigilouis


你唔等錢既,
我其實想要XD!!!!
白河 發表於 2012-9-23 10:46
你拎住先
遲d先找數-3-
1452# gigilouis


OK,謝~~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
你唔係睇夜晚7點幾?
gigilouis 發表於 2012-9-23 10:15
改左早場
1452# gigilouis


OK,謝~~~
白河 發表於 2012-9-23 11:19
我得2張
60@ 有冇問題?
返回列表