免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
本帖最後由 oz13msOO 於 2012-9-21 18:35 編輯
你有GAME想玩咩 ?=3=
Riko 發表於 2012-9-21 15:01
衰極都有YS樹海,零/碧軌語音,MGS3,P4G
呢幾隻可以玩(巴
刺客3L都可以試下
1380# Arbalest優


笨大:
籣斯可以再戰10年!!!
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
http://www.carddas.com/crusade/event/fomatse.html
LANCELOT 又黎...
Arbalest優 發表於 2012-9-21 18:15
超勁-3-"
同BO連BIO5
打完電鋸 >超速走 >電鋸第二型態追殺另一個 www
斧頭男追緊一個 >另一個擋住條路唔俾行同斧男合作殺隊友 www
隊友武器綁SG搞到不停出SG子彈另一個咩子彈都執唔到要用刀仔打 www
放地雷炸電鋸 >隊友 :你掉了東西耶 ,不過我幫你拾起來了 !
玩左幾個鐘都唔知RESTART左幾多次
技術明明退步左但係仲好玩過以前算點 wwwwwww
http://www.carddas.com/crusade/event/fomatse.html
LANCELOT 又黎...
Arbalest優 發表於 2012-9-21 18:15
格拉斯哥卡蓮機好棒
本帖最後由 Kenz 於 2012-9-21 22:58 編輯
斧頭男追緊一個 >另一個擋住條路唔俾行同斧男合作殺隊友 www
Riko 發表於 2012-9-21 22:38
還有一個在村莊下水道的故事

(下水道,在小Q身後)
小Q我有SMG彈哦~
[GIVE]
[小Q面前的斧男揮斧(1s)]
[YOU ARE DEAD]
1384# Riko

有時甘樣笑下仲歡樂的wwww
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
還有一個在村莊下水道的故事

(下水道,在小Q身後)
小Q我有SMG彈哦~
[GIVE]
[小Q面前的斧男揮斧(1s)]
[YOU ARE DEAD]
Kenz 發表於 2012-9-21 22:54
克里斯 :先不要管彈藥了你擋住我了阿阿阿阿阿阿來了來了來了咿咿咿咿咿咿
克里斯 :先不要管彈藥了你擋住我了阿阿阿阿阿阿來了來了來了咿咿咿咿咿咿
Riko 發表於 2012-9-21 23:04
你不是用sheva開smg嗎?
你不是用sheva開smg嗎?
Kenz 發表於 2012-9-21 23:06
打村莊個陣仲係用緊兩個Chris
Sheva係打隱形蟲個關先開始用
1384# Riko

有時甘樣笑下仲歡樂的wwww
白河 發表於 2012-9-21 23:00
好攰 xD
衰極都有YS樹海,零/碧軌語音,MGS3,P4G
呢幾隻可以玩(巴
刺客3L都可以試下
oz13msOO 發表於 2012-9-21 18:16
真多耶 =333=
本帖最後由 Kenz 於 2012-9-21 23:50 編輯

小Q 頭先在360想俾你看的片這裏有
http://residentevil.net/
小Q soma話
銀狼剩1,50@澤峰輕鐵站ok



2揀1揀邊部好-3-?
返回列表