免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
RED ?出左 ??
Riko 發表於 2012-9-21 15:25
http://forum.8cyber.com/thread-15311059-1-1.html
1355# Riko


白河一向都係...開槍射頭... 有虫..
體技...有虫..
最型試過一次過體技第3件 殺3件
3件都有虫...
而特登跑過黎 諗住一齊食藥既我 因為突然有3條虫...所以死掉了...
1361# Riko


白河唔爆虫... 應該只有佢誤殺隊友果時...(望住幾次比白河用RPG 炸Q死既我
1361# Riko


(望住幾次比白河用RPG 炸Q死既我
Arbalest優 發表於 2012-9-21 15:55
你害我飲緊0茶差D嗆到wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
http://forum.8cyber.com/thread-15311059-1-1.html
Kenz 發表於 2012-9-21 15:30
熟肉耶 !熟肉耶 !
1355# Riko


白河一向都係...開槍射頭... 有虫..
體技...有虫..
最型試過一次過體技第3件 殺3件
3件都有虫...
而特登跑過黎 諗住一齊食藥既我 因為突然有3條虫...所以死掉了... ...
Arbalest優 發表於 2012-9-21 15:52
wwwwwwwww
白河 wwwwwwwww
1361# Riko


白河唔爆虫... 應該只有佢誤殺隊友果時...(望住幾次比白河用RPG 炸Q死既我
Arbalest優 發表於 2012-9-21 15:55
1342# Riko


我覺得RPG克里斯勁過Jill(BSAA)~~~
白河 發表於 2012-9-21 10:56
真 wwwwwwwww相 wwwwwwwww
1372# Riko ;
被發現了!?(驚
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1367# Arbalest優


事實試明出體技打身,
係會令蟲蟲谷上腦www
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~

東京遊戲展會場wwwww
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
ADA WONG 超迷人!!
第一次打BIO5 果日... 我體驗到
RPG 是向隊友
還有隊友放完閃光彈 要在相同位置放炸彈同燃彈
1367# Arbalest優


事實試明出體技打身,
係會令蟲蟲谷上腦www
白河 發表於 2012-9-21 17:32
事實証明白河攻擊,
係會令蟲蟲谷上腦
好記得剛剛玩 白河叫我用RPG CHRIS..
結果 果日同DX夾果時...
DX 麥林打處刑人 行緊過去體技果時...就有枝RPG飛過去了~
可惜兩枝佢都用地下執野...閃開!!!棍!!!
返回列表