Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
1310# Riko 呢集唔洗考慮跳過安定, 唔想成班做晒蟲蟲特攻隊~~ 白河 發表於 2012-9-20 21:01
TOP
白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
gigilouis 當前離線
超高校級の黑長直
1318# Riko hihi, I come from mars~~☆ 白河 發表於 2012-9-20 21:08
少少想拆OG砌舞乙-3- gigilouis 發表於 2012-9-20 21:09
砌囉 要收料好快唔係過多排肯定又炒高 Riko 發表於 2012-9-20 21:12
Arbalest優 當前離線
超高校級のArbalest
1327# gigilouis 12月先出...你實儲夠錢啦 Arbalest優 發表於 2012-9-20 21:26
1329# gigilouis 自用的 Arbalest優 發表於 2012-9-20 21:26
岩岩砌左尼爾邊有$-3- 等下個月出左糧先" gigilouis 發表於 2012-9-20 21:16
而且我都未諗點砌 仲有出典問題-3-" gigilouis 發表於 2012-9-20 21:16
放OG囉 -3- 艾莉卡人同機收定先冇壞 橫掂舞乙必用又唔會放唔出 其他野又唔算難搵咪剩係搵左佢先囉 遲少少張人如果又炒返上50蚊一張你就唔會想收 出典如果唔係多卡應該都會歸納埋落舞乙度 ... Riko 發表於 2012-9-20 22:00