免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1310# Riko


呢集唔洗考慮跳過安定,
唔想成班做晒蟲蟲特攻隊~~
白河 發表於 2012-9-20 21:01
很帥阿
有啥問題唄 !
demo連線試完了,
感覺幾順~

另:體技mode電擊棒好帥!!!!
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1318# Riko


hihi,
I come from mars~~☆
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
少少想拆OG砌舞乙-3-
1318# Riko


hihi,
I come from mars~~☆
白河 發表於 2012-9-20 21:08
請去打曱由 !
http://dm.99manga.com/comic/13716/
少少想拆OG砌舞乙-3-
gigilouis 發表於 2012-9-20 21:09
砌囉
要收料好快唔係過多排肯定又炒高
砌囉
要收料好快唔係過多排肯定又炒高
Riko 發表於 2012-9-20 21:12
岩岩砌左尼爾邊有$-3-
等下個月出左糧先
而且我都未諗點砌
仲有出典問題-3-"

你係咪有3張deal4度909放-3-?
1327# gigilouis


12月先出...你實儲夠錢啦
1329# gigilouis


自用的
1327# gigilouis


12月先出...你實儲夠錢啦
Arbalest優 發表於 2012-9-20 21:26
但而家C系環境要一早收定-3-"
最大問題係出典度
外傳計唔計同出典-3-"
1329# gigilouis


自用的
Arbalest優 發表於 2012-9-20 21:26
咁我開post收
岩岩砌左尼爾邊有$-3-
等下個月出左糧先"
gigilouis 發表於 2012-9-20 21:16
放OG囉 -3-
而且我都未諗點砌
仲有出典問題-3-"
gigilouis 發表於 2012-9-20 21:16
艾莉卡人同機收定先冇壞
橫掂舞乙必用又唔會放唔出
其他野又唔算難搵咪剩係搵左佢先囉
遲少少張人如果又炒返上50蚊一張你就唔會想收
出典如果唔係多卡應該都會歸納埋落舞乙度
放OG囉 -3-

艾莉卡人同機收定先冇壞
橫掂舞乙必用又唔會放唔出
其他野又唔算難搵咪剩係搵左佢先囉
遲少少張人如果又炒返上50蚊一張你就唔會想收
出典如果唔係多卡應該都會歸納埋落舞乙度 ...
Riko 發表於 2012-9-20 22:00
諗諗下都係算啦
次次砌親link deck都係一陣就唔玩-3-"
返回列表