免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
買了mr wing 0
看了看舊版對比圖,連當時覺得很好看的舊版現在看起來都不帥了
豆砲可以轉出黎
睇動畫冇注意過一直以為係開蓋式 -3-
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
嗯 ...?

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最後由 oz13msOO 於 2024-7-11 19:08 編輯

..!!


附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
?!




我到底該相信什麼 ..告訴我,五飛!
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
FROM PTT:

IMDB上製作公司的分類,不知道為何可以選Sweet Baby inc
所以就有了以下這份名單:

這個可以用來當作參考拒買名單
https://www.ptt.cc/bbs/C_Chat/M.1720632670.A.28E.html
FROM PTT:

IMDB上製作公司的分類,不知道為何可以選Sweet Baby inc
所以就有了以下這份名單:

這個可以用來當作參考拒買名單
https://www.ptt.cc/bbs/C_Chat/M.1720632670.A.28E.html ...
oz13msOO 發表於 2024-7-11 19:51
Capcom之類應該都唔駛擔心


歐美3A重災區,要玩就基本冇得避
同樣道理pkm就算知佢搞都要硬食 ..-3-冇選擇
朱紫當時已經冇得揀男女,只可以揀"做型"
而且點揀個樣都近乎一樣,主角似個短髮路人
髮型大斬,取消裙裝只剩短褲
一堆肌肉女同黑人npc,連館主人設都變哂大眾臉或者老頭阿婆黑人
當初宣傳PV仲用最好睇的奇樹其他全部唔敢擺出黎真係超仆O -3-
同樣道理pkm就算知佢搞都要硬食 ..-3-冇選擇
Riko 發表於 2024-7-11 19:57
就是因為有你這種人(ry
就是因為有你這種人(ry
oz13msOO 發表於 2024-7-11 20:36
情懷是這樣的 =3=
Fx戰士 ..!

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
情懷是這樣的 =3=
Riko 發表於 2024-7-12 17:59
黑人嗎?(巴
3672# Riko


沒吧,她以前都暴了不知幾次倉(ry
黑人嗎?(巴
oz13msOO 發表於 2024-7-14 11:23
小剛 =3=(巴
返回列表