免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
https://m.youtube.com/watch?v=Sp0qpNZWzT8
又浪費了人生10分鐘看這個 =3=(烈
古戰A團d人係咪唔使返工㗎 Dr2
古戰A團d人係咪唔使返工㗎 Dr2
Wilson 發表於 2024-6-27 12:41
係同時返兩份工
係同時返兩份工
oz13msOO 發表於 2024-6-27 13:23
冇糧出仲要自己燒錢嘅工作 !!
https://www.ptt.cc/bbs/C_Chat/M.1719463678.A.FE3.html
窗 發表於 2024-6-27 12:51
比起d卡本說明書比較令我懷念 (天
古戰A團d人係咪唔使返工㗎 Dr2
Wilson 發表於 2024-6-27 12:41
今次4場全敗 (天


雖然我200唔夠打超級懶
兩支復活水都未必打得完真係白痴

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
冇糧出仲要自己燒錢嘅工作 !!
Wilson 發表於 2024-6-27 14:29
古戰場skin就係人工 !!
今次4場全敗 (天


雖然我200唔夠打超級懶
兩支復活水都未必打得完真係白痴

16525
Riko 發表於 2024-6-27 22:21
鼠鼠哈瑪聖誕優妮輕鬆FA (天
古戰場skin就係人工 !!
Riko 發表於 2024-6-27 22:23
但...一朝早兩個鐘頭內已經打咗十億貢獻,點睇都唔係為咗skin吧=3=
鼠鼠哈瑪聖誕優妮輕鬆FA (天
Wilson 發表於 2024-6-27 23:11
看看盤 =3=
看看盤 =3=
Riko 發表於 2024-6-27 23:23
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件

打咗8億貢獻都可以一把天星器都唔跌 =)
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
哇幹你好強 ..
但...一朝早兩個鐘頭內已經打咗十億貢獻,點睇都唔係為咗skin吧=3=
Wilson 發表於 2024-6-27 23:13
社畜hihi =3=(巴
返回列表