Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
TOP
Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
窗 當前離線
超高校級の戀戀控
oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
古戰A團d人係咪唔使返工㗎 Dr2 Wilson 發表於 2024-6-27 12:41
係同時返兩份工 oz13msOO 發表於 2024-6-27 13:23
https://www.ptt.cc/bbs/C_Chat/M.1719463678.A.FE3.html 窗 發表於 2024-6-27 12:51
冇糧出仲要自己燒錢嘅工作 !! Wilson 發表於 2024-6-27 14:29
今次4場全敗 (天 雖然我200唔夠打超級懶 兩支復活水都未必打得完真係白痴 16525 Riko 發表於 2024-6-27 22:21
古戰場skin就係人工 !! Riko 發表於 2024-6-27 22:23
鼠鼠哈瑪聖誕優妮輕鬆FA (天 Wilson 發表於 2024-6-27 23:11
看看盤 =3= Riko 發表於 2024-6-27 23:23
但...一朝早兩個鐘頭內已經打咗十億貢獻,點睇都唔係為咗skin吧=3= Wilson 發表於 2024-6-27 23:13