免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
之後打多一次古戰場做埋妮歐130就躺平 =D
天人做完闇同風就滿足哂實用要求



有多天星器的話做個110二姐好似都唔錯
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
泳鼠不好嗎?如果我上年冇抽中我肯定換泳鼠
mao係泳mao ?
Wilson 發表於 2023-3-26 12:58


實際上兩個都係鐘意角色想拎多套skin
Mao係倉管,泳鼠的話我宜家都睇唔明佢效果玩乜東東 =3=
牛最主要係
今年聖誕轉盤有UP會有機會金月 (烈
做左c4狗頭個6階新技能
人地明明話好勁
但點解我用落好似咁廢 ..
你配咩技能 ?
我估應該係玩ウールヴヘジン+フェロシティロアー+ビーストファング
4回合內必TA+兩種追擊+傷害上限50%+毎次普攻後4倍技傷
配聖誕狐或捏哈之類二動角色應該打到好唔錯嘅傷害 ...
Wilson 發表於 2023-3-26 13:51
好似係話100奧+狼頭+紅牙個招
狼頭模式會自動開紅牙

但我見佢實際上就係每下多一發100萬左右技傷
要配埋新果個狼頭 (側面)
呢個多20%追擊

btw你狼頭+紅牙嘅普攻傷害冇上升嘅話 , 即係你個盤唔夠力 (天
Wilson 發表於 2023-3-26 14:11
呼,我個盤係廢物 ..這樣便合理起來了 =3=(烈
多謝オロロジャイア , 令我多60張黑紙 !
Wilson 發表於 2023-3-26 20:51
?=3=
?=3=
oz13msOO 發表於 2023-3-26 23:04
?=3=
=3=¿
https://nga.178.com/read.php?tid=35786056
這5t好科幻 ..不過我都係放棄了 =3=
4月闇古戰
5月光古戰

可能先轉光主神好D
畢竟我闇屬可以0鍵ex+但光武器盤完全唔得 -3-o


附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
Go =3=
Wilson 發表於 2023-3-27 09:55
抽埋月底百六先 =3=可能可以省一塊諾短的金金
我光盤可能仲慘過火 ..=3=

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
...吓?
你呢個盤勁過我全部盤
咁你個火盤好勁喎
Wilson 發表於 2023-3-27 12:47
實際用落輸出完全唔勁
打下闇龍100萬都冇就全隊爆炸個種
你睇下個盤我除左法武之外實際上冇刷過野,而且幾乎全部都係無特效純攻刃武器
炎柱同天司換的,光劍送的,火雅劍沙盒用六分儀打打就幾乎開箱必出,佐伊劍隨便跌一把就滿破
40萬單純係2柱1弓必爆克屬數值好睇左



火盤一樣係垃圾
但火方最多就這樣了都冇辦法改
光方的話我見人可以堆到上百萬預測 (Qoo6
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
返回列表