免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
那東西真係可以打得死 ?
Wilson 發表於 2012-10-2 21:40
http://www.youtube.com/watch?v=DMYUhx4HKP8
係唔係呢隻 ?
拎著初期把劍同槍去打真係m到hihi (qoo6)
Wilson 發表於 2012-10-2 21:44
我第一把整既好似係冰屬長刀
推薦上Wiki照抄整左子彈先
唔係呢關 , 但係係呢隻野
Wilson 發表於 2012-10-2 21:45
印象中同LV整左第一把武器十幾分鐘可以單人完吃
呢隻之後出現率好高
因為仲有兩隻亞種最好記熟D攻擊模式先
http://www.carddas.com/crusade/image/special/macross_6th/01/U_green_088

某程度上仲勁過舊個部
要迫對面搵2部機接
gigilouis 發表於 2012-10-2 22:03
不過依然過唔到艾魯比昂SET !
對上防禦除去同洗效機都係渣渣
而且六線先出場綜合計都係舊個部勁
ACE2同ACE3機
仲要搵部規格外機比
-3-
gigilouis 發表於 2012-10-2 22:12
係邊個令我每次砌Deck都要拎大隻佬做假想敵 !
-333-"
我不嬲都係一隻冇腳既雀仔 XD
gigilouis 發表於 2012-10-2 22:17
信雀之野望 ?=3=(啥
後宮不好嗎 ?
難道一定要主角特地選擇一個人令其他喜歡主角的人傷心難過你才看得高興嗎 ?
我最最最最最討厭胃痛展開了 !後宮比較好 !=3=
2081# Riko


咁你拎我副櫻花黎做假想敵LOR WWW
我唔介意收多3部朱迪加黎比你做假想敵
Arbalest優 發表於 2012-10-2 23:33
哼 !別小看我 !

戰鬥
道具
卡組
逃跑 <
實用?
子彈射幾下綠條就完了不是嗎=3=
oz13msOO 發表於 2012-10-2 23:49
實用
有改子彈性能什至可以一發一硬直 (當然OP消耗都高
高級槍高級子彈有帶OP回復可以剩係靠遠程完吃部份BOSS
不過我之前玩個時主力打近戰
通常都係斬斬斬 >行開補血時順手開幾炮打弱點 >斬斬斬
MODECHANGE很浪漫的 =3=
我打既明明係bio6,點解好似打緊codbo咁...戰鬥又臭又長...又成日無啦啦死亡flag..
窗 發表於 2012-10-3 00:44
是很久不見的野生窗棍 !(扔球


仲未買阿阿阿阿阿阿
long time no see 窗棍=3=
Wilson 發表於 2012-10-3 01:31
=3=
因為在水管看過某某真人版的影片
我竟然想到衰人把自己的(-Bi-)從(-Bi-)拿出來抵住窗棍然後說這句話的情境 !=3=
http://www.youtube.com/watch?v=yh8CmC-EWKc
手槍有P用 ,我們來CQC吧
小Q 想幾時買game?
Kenz 發表於 2012-10-3 16:19
呢一兩日爹蘇 !
又俾人霸住個printer印書=3=
Kenz 發表於 2012-10-3 16:20
屋企兩部Printer冇壓力 =3=
雖然我多數都剩係用Scanner功能
順便可以嗎?
Kenz 發表於 2012-10-3 16:30
All Right
普通亞洲版 ?
我明天和星期五9:00-5:30有工番
Kenz 發表於 2012-10-3 16:30
又係上次個份 ?
返回列表