Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
星期日比你-3- gigilouis 發表於 2012-10-1 22:55
TOP
但我諗我係係城大度跌左 Wilson 發表於 2012-10-1 23:15
Wilson 發表於 2012-10-1 23:25
太遲了!!=3= oz13msOO 發表於 2012-10-1 23:50
2005# Riko 要多1但未有錢收住, 要M版~ 白河 發表於 2012-10-2 13:42
2007# Riko 件JACKET 一舊水又抵玩WO Arbalest優 發表於 2012-10-2 14:00
http://gainax.weblogs.jp/gurrenlagann/2012/10/%E7%87%83%E3%81%88%E3%82%8B%E3%82%A4%E3%83%A9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%81%B0%E3%81%8B%E3%82%8A%E3%81%A7%E3%81%99.html 鑽頭竟然唔係紅色-3-" gigilouis 發表於 2012-10-2 14:37
睇黎重砌MC有望-3- gigilouis 發表於 2012-10-2 12:33
有冇合集開箱文 Kenz 發表於 2012-10-2 16:59