免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
大家好 !我是神 !=3=
慕絲蛋躂13捏他 (以下有捏











利菜復活了 ガ━━(゚Д゚;)━━━ン!(岩 :這個梗 ,我佈了十二卷之久 !
土師睡醒了 ガ━━(゚Д゚;)━━━ン!(土 :我睡了十二卷耶 !
下回大助x詩歌x亞梨子x利菜修蘿場 ガ━━(゚Д゚;)━━━ン!(大助 :夾在我與女友與前女友與 (ry
1888# Riko
村民扔斧鬼隱左=3=
Kenz 發表於 2012-10-1 00:53

給你喪屍咬里昂
將就一下唄 =33=
http://www.carddas.com/crusade/cardlist/decksrc/201210/1349024068.html

自用~
gigilouis 發表於 2012-10-1 00:55
望到修同堆不破已經覺得惡打 ..-333-"
不過冇抽冇濾真係好大問題
1888# Riko


4P有什麼不好嗎 XD
gigilouis 發表於 2012-10-1 00:55
唔差在俾多個初季我 !
郭x初CP 還有 初x大CP 好棒好棒的 !
沖涼 !(記憶體音效
俾朋友捉左試玩God Eater
FFFFFFFUUUUUUU好難玩啊 !
Wilson 發表於 2012-10-1 01:17
GE已經易玩過MH好多倍
先練好打帶跑同拉盾
大部份亞拉卡美打多幾場讀好攻擊前置動作拉定盾就冇壓力
新手推薦細劍
攻擊收招快易走位易拉盾
我感覺超囧囧囧囧囧
Wilson 發表於 2012-10-1 01:19
明明第一集就派左便當但依然每一集人物介紹同內文都有佢份想冇存在感都難 !
我本第三集彩圖仲印刷錯誤有兩張一模一樣既利菜拉頁 !
支cmd咪換hand
仲要冇蝕牌差
gigilouis 發表於 2012-10-1 01:35
.. 張野好奇怪 !我情願打三張雷張或者旋風兒
1899# Riko


我覺得反而MH易玩d~~~
白河 發表於 2012-10-1 01:42
先不論怪物
剩係兩次復活次數同無限復活次數難度已經高下立見
GE除左三隻以上同區同時狩獵之外單機我都未卡過關
1905# Riko


無限復活前提都要有足夠既藥,
望住第一集係怪物面前食藥之後便當的AI好不安的說~~~
白河 發表於 2012-10-1 01:50
珍惜生命
請選用遠攻隊員
珍惜同伴
請選用大森隊員
珍惜動物
請選用誤射 (ry
1905# Riko

而且時間上點睇都係MH比較好~~
白河 發表於 2012-10-1 01:50
單人(MH)同四人(GE)狩獵時間點可以一樣計法 !
MH剩係3G鬥技場炎戈冰戈同時討伐我望到已經唔想打 -333-
1905# Riko

再加上團戰MH氣氛感覺比較好,
GE就算一班人感覺都提唔起勁打~~
白河 發表於 2012-10-1 01:50
呢個+1
而且GE個時我連素材搜集同整裝都冇乜動力
GEB打完雙刃炎龍整好把炎大劍之後就冇心機繼續玩
冇得睇敵人血量 , 只係望著mon入面d荒神我判斷唔到隻野係咪訓低死左
Wilson 發表於 2012-10-1 01:56
感覺 !(誤
用槍超難射中 (打到去lv3任都好似冇射中過)
Wilson 發表於 2012-10-1 01:56
可以自己調配自動追蹤彈
每種屬性調一隻
上場只要對到TARGET隨便射都中
總之就是超不慣
未玩過呢類Game的我好似打醬油落場睇我朋友打咁
明明仲有一個朋友都係新人卻打得俾我好好多 Or2
細劍拉盾果個派生技
我跟著個fd試左幾次冇一次成功 囧囧囧囧
Wilson 發表於 2012-10-1 01:56
玩多幾場你熟左操作你就會開始有種"隨便打隨便過"既感覺
初初玩覺得ON9覺得難好好好正常
GE我初初玩都過左幾耐先學拉盾 (起初剩係靠走位同二段跳




同類型同平台遊戲我都係推薦MH2G ,P3多D
GE畫面同命中判定同模組動作都唔夠MHP系統好
武器類型少動作又太單調
而且MH武器多 ,點衰格都應該會搵到一兩件順手既武器 -333-
不過呢類狩獵動作遊戲其實都係有朋友陪你聯機你先會有心機玩得耐
我第一次玩呢類遊戲 (MHP2)
俾雪上鹿撞上貓車
卡村長電龍卡一個月
第一次打大怪鳥打到差唔多夠時間仲要用LANCE屈衝刺先贏到
(不過第一次打大型目標真係好刺激好好玩 ,打完超超超有成功感)
講唔掂我起初都勁唔掂
邊似斧個D神人第一次玩MH就輕輕鬆鬆打到迅龍 -333-
返回列表