冇得睇敵人血量 , 只係望著mon入面d荒神我判斷唔到隻野係咪訓低死左
Wilson 發表於 2012-10-1 01:56  感覺 !(誤用槍超難射中 (打到去lv3任都好似冇射中過)
Wilson 發表於 2012-10-1 01:56  可以自己調配自動追蹤彈
每種屬性調一隻
上場只要對到TARGET隨便射都中總之就是超不慣
未玩過呢類Game的我好似打醬油落場睇我朋友打咁
明明仲有一個朋友都係新人卻打得俾我好好多 Or2
細劍拉盾果個派生技
我跟著個fd試左幾次冇一次成功 囧囧囧囧
Wilson 發表於 2012-10-1 01:56  玩多幾場你熟左操作你就會開始有種"隨便打隨便過"既感覺
初初玩覺得ON9覺得難好好好正常
GE我初初玩都過左幾耐先學拉盾 (起初剩係靠走位同二段跳
同類型同平台遊戲我都係推薦MH2G ,P3多D
GE畫面同命中判定同模組動作都唔夠MHP系統好
武器類型少動作又太單調
而且MH武器多 ,點衰格都應該會搵到一兩件順手既武器 -333-
不過呢類狩獵動作遊戲其實都係有朋友陪你聯機你先會有心機玩得耐 |