Riko (littleQ)當前離線
♪
後天性コミュ障
TOP
我認為很合理 畢竟蘭頓本身唔叫靚仔 =3= (巴 Wilson 發表於 2012-9-29 02:20
預告 下星期日PASS 星期六開始和家人上大陸=333333= Kenz 發表於 2012-9-29 14:35
我不直接回答你 , 用例子回答你 結論 : 銀河美少年化 =/= 靚仔左 =3= Wilson 發表於 2012-9-30 00:52
1861# Riko 深優不美嗎? Kenz 發表於 2012-9-30 01:04
爽 Wilson 發表於 2012-9-30 01:18
あたしって、ほんとバカ Wilson 發表於 2012-9-30 01:18
爽死了 ! ! Wilson 發表於 2012-9-30 01:33