免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1734# Riko

呢2樣野之前好多game已經係甘了~~(遠目
白河 發表於 2012-9-27 23:04
哇 ..我接受唔到囉 -333333333-
今日路過game舖問左Bio6價錢,
好多都話聽日開始有貨到,
但價錢$4XX-5XX左右,
睇黎專心玩埋隻G-gen先再買都唔遲~~(茶
白河 發表於 2012-9-27 23:18
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b23317990
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b23337638
咪傻啦
咁貴好明顯係偷跑水貨
我唔捨得用麥林所以用Shot gun轟爬爬
Kenz 發表於 2012-9-27 22:14
Shotgun記得要中3槍先搞掂
都係機槍好
小Q
紅蓮雙機係星期日下午三點到七點都去卡武士拉佢就得
電話:91210071
gigilouis 發表於 2012-9-27 23:30

卡武士 ?
1755# Riko

閒閒地都5,6百銀...
Arbalest優 發表於 2012-9-27 23:31
(Qoo06
三篇Demo
LEON 好玩>CHRIS 好玩>JAKE 好玩
這算啥米 !

JAKE關卡太雜亂關卡配置冇另外兩篇咁精彩
另外我好討厭個班拎槍既一馬第二型態
彈幕太密根本就迫人用掩體搞到完全變左戰爭Game
上次優唔俾買卡盒-3-"
gigilouis 發表於 2012-9-27 23:34

詳細
潛入GAME=3=(巴
oz13msOO 發表於 2012-9-28 00:45
用紙箱避開喪屍既攻擊 !
功夫 + 紙箱潛入 + 喪屍
有得諗 =3=(周星池調
睇完第一集阿基多 就明白點解小Q話仲有得出..
Arbalest優 發表於 2012-9-27 22:23
下一集預告仲有朱雀同披薩女出場
隨時出多部綠色蘭斯啦啦啦
終於做到抓地射擊
原來只係普通既快速射擊
不過好似限定係哈爾特SHOTGUN先做到
YUKO已經有RE6全路線視頻
what!?
白河 發表於 2012-9-28 20:09
you (拖
哈爾特散彈槍超級帥 !
大人版蘭頓沒我想像中那麼帥耶
返回列表