免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
キューティー・エスケープ 1
風の魔術師 1
見切れ職人 3
BLUE ROSE(ブルーローズ) 1
FIRE EMBLEM(ファイヤーエンブレム) 3
SKY HIGH(スカイハイ) 2
稲妻カンフーマスター 3

結果又係好多UC要搵
如果混R2應該可以唔駛收藍色野不過好似唔夠卡
P哥便當確認
小Q 新RE6試玩版有得下且玩到
Kenz 發表於 2012-9-27 14:20
我知
一陣出街睇下有冇12米既寬頻線買 !
見到俾埋3支閃電功夫MASTER你
Kenz 發表於 2012-9-27 10:19
wow
給你拍拍手
DEMO已下
LEON篇喪屍IMBA
HP高數目高一堆衝埋黎都唔知打邊隻先好
倒地會捉腳
數目一多就難搞過班一馬第二型態好多

成個DEMO操作玩落真係冇BIO4同5好玩
有時又強制你望某一個視點唔俾轉好煩
有時又強制你走唔俾跑好煩
瞄頭超級難 (最大問題喪屍中槍唔明顯
體力糟設定搞到人一多就綁手綁腳
唔係話限制體技使用唔好不過爽快度真係低左幾級
戰鬥唔拖唔吊我唔知俾乜評價好
照咁睇今代傭兵應該會俾人錶到HIHI
諗戰鬥操作個個同我拖佢出去打 -,-
我可能習慣了 覺得操作冇乜問題
Kenz 發表於 2012-9-27 20:22
我指既操作除左體技糟系統之外係指
有時又強制你望某一個視點唔俾轉


有時又強制你走唔俾跑


感覺完全無里頭既操作限制
我唔明你點"習慣"
做得出體力槽就喺吾想你體技無雙 畢竟是TPS
Kenz 發表於 2012-9-27 20:22
問題係綁手綁腳爽快度直線下降
我都話左限制體技使用唔係唔好不過感覺卡普空冇搵到平衡點
踏腳都要扣一格根本就唔化算
請記住今代CQC除左傑克HTH之外都冇無敵時間
爆頭呢D玩熟先講 用SMG点射玩遠距無壓力
Kenz 發表於 2012-9-27 20:22
瞄頭目的係開體技唔係直接擊倒敵人
如果你話打傭兵可以放棄5秒獎勵走去玩遠距点射就當我冇講過 -333-
http://www.youtube.com/watch?v=pGYpxFj6SQk
正式版傭兵
依然少人到不可思議 -,-
LEON篇

前期唔可以跑(衝刺)

JAKE篇

中段開門視覺固定響度門度唔俾轉
挑戰完LEON篇警車前喪屍全清
數目太多子彈唔夠用要靠反擊QTE打
小Q明天出唔出天悅 ?
Wilson 發表於 2012-9-27 21:15
唔出 =333=
殘念 =3= !
Wilson 發表於 2012-9-27 21:24
以為某Q會出嗎 ?殘念 !某Q (ry
BIO6/RE6 THE MERCENARIES MODE DUO 觀後感整理

僅以"Urban Chaos"而論

戰鬥節奏確定不一 打擊感下降(與5代相比, 但每位玩家可能感受不同)

Combo數表現沒有5代精采(不會每10combo閃出強調)

夥伴行動無法得知(無小地圖輔助)

體技容易發動 體力值不會消耗太快(DUO)

一般敵人體技+5sec

反擊技可+10sec

特殊指定敵人可+7sec

Boss設定不明顯(?)/只有看到肥胖大殭屍(體力明顯高)

150combo要求不會很高 連擊時間比5代充裕

由於6代本身Scores方面有多上升1格跳至百萬 所以目前Highscores的標準還無法正確得知

但觀察其玩家的合作結果為S (不確定有無SS)

*150/150 殘餘時間5:22mins

以5代舊傭兵推論的話

這大概只能算中等或中下的表現

影片中也有很多捨棄+5的機會

5代傭兵DUO百萬級Scores

殘餘時間莫約要13mins

Combo則可不一(不要斷的太誇張即可, 但最好還是150/150)

所以目前來看6代玩法和計算

是和5代有段差距的

結算畫面可看到該檢討的點(+points的地方)

此外起身速度有變快(不知有使用技能與否?)

掙脫時間平均比5代稍慢(不知有使用技能與否?)

以上只對Urban Chaos釋出做短評

可能有些地方會有出入

一切準則還是以各玩家入手體驗後為準

Urban Chaos DUO
http://www.youtube.com/watch?v=pGYpxFj6SQk


Jake Solo HD 720p 高畫質
http://www.youtube.com/watch?fea ... 1&v=bxS8MfWGJ7w


看來6代操作層面因素  對於傭兵來說還是影響了不少
JAKE篇
與其同人遠距離打彈幕不如開衝刺近身HandToHand
開兩次五連擊就全清感覺良好

今代Machine gun射擊特效同槍聲好棒

Rifle近距離FS感覺良好
不過好似冇左倍率放大 ,要另外裝狙擊鏡 ?

Shot gun冇左吹飛效果仲算Shotgun ?
1747# Kenz

唔用密林打好煩耶,
行到埋去佢就噴煙走佬~~~
白河 發表於 2012-9-27 23:01
Machine gun 輕鬆解決
保持距離就冇問題
太近身中噴墨 >飛針 >一馬第二型態抓頭補HIT痛到HIHI
返回列表