免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
預賽從未出過力 (巴

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
我咪又係一樣 =3=o
17565
Wilson 發表於 2026-4-8 03:27
同伴 =3=
看完

可惜第3部可能不會有了
暗精靈篇完全沒有大場面感覺不會做劇場版
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
6068# Riko
銅人!
oz13msOO 發表於 2026-4-11 21:47
星爆!
抽 =3=
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
小號差15抽
要課200才夠補井 ..=3=
小號還抽一樣的嗎?
oz13msOO 發表於 2026-4-12 00:33
確實每個帳號都想抽一個
因為雀魂除左saki出2期有例外以外從冇復刻過聯動限定角色
錯過左以後就冇得抽

糾結 ..=3=
不想打了
連200fa都要食一次蘇生藥 ..=3=

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
嘛不過方陣打150 fa都係分半鐘打完
只想拎砂都好快搞掂
Wilson 發表於 2026-4-12 18:15
我fa200
150貢獻還是太少了

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
有斷罪天司同月球人or雅期瑪就輕鬆打 =3=
Wilson 發表於 2026-4-12 14:31
冇研究過新角色效果
直接用懷舊奧義隊 (烈
最後都打左10e
個流沙擺8e位好惡劣 =3=o
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
比我還要快,根本是超強嘛!???
Wilson 發表於 2026-4-12 19:57
=3=a?

明明係懷舊盤 ?
可能因為有時Boss開大對到水天司召喚唔團滅就快D
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
突然諗起GWF某段時間出現既論壇寵物
記得好似係隻黑色6腳戰車之類既野 ..=3=
返回列表