免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
諗左諗都係算了
垃圾池實在唔想補井
130抽補把時龍刀好微妙 ..

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
雞雞對綠騎有反應 (井
Wilson 發表於 2026-3-20 02:47
我已經搞不懂你會對什麼屬性出反應了 =3=好混沌 (烈
抽完

1lm
1闇坦勞婭
出new就賺左 =3=

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
幾年了
我的巴布終於+2了 =3=

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
混沌的千屬性之神 - 㭐亞威爾遜
你san值跌了嗎 =3=
Wilson 發表於 2026-3-20 14:19
我先拋一次骰子檢查下 =3=

(拋
(碌碌碌碌碌碌

...... !!?!?
早突早享受 (天
Wilson 發表於 2026-3-20 14:22
我的兩把諾短 =3=o

金剛晶比緋緋金仲珍貴,又冇得靠雙巴增產
除非確定馬上用到否則實在唔太想用
=3=沒土巫妖又沒聖誕奶嘴同1508,奧義隊都玩唔起
沒巫妖沒8爺照玩奧義隊
蕯提我的神
Wilson 發表於 2026-3-20 18:07
輸出差太多了 =3=
打得到就行 =3=
Wilson 發表於 2026-3-20 20:51
快 ..!還要更快 ..!(方陣仔
wwwww

附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
...!


附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
搞完第2張精靈球
可以打牌了


附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
水君點解用異色版?
冇IR咩?
Wilson 發表於 2026-3-22 21:01

呢個帳號係出EXpack個陣我新建的
水君同之前既包全部都冇抽過
刷完金糖抽到出埋第2張開局就一直抽精靈球個包抽到3月
廚 =3=o
Wilson 發表於 2026-3-22 21:02
突入30抽一發入魂
好彩當時3%冇補井 =3=o
返回列表