免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
我都不懂...(巴
https://m.youtube.com/watch?v=SYxbYAuoY_g
Riko 發表於 2025-5-29 09:44
會自爆...
本帖最後由 oz13msOO 於 2025-6-2 03:59 編輯

什麼卡片評價...
5271# Riko

超夢仲好打咩?=3=
要進化 -3-
本帖最後由 oz13msOO 於 2025-6-8 14:46 編輯
虹色是什麼 =3=o
Wilson 發表於 2025-6-7 14:37
是什麼呢?
究極奈克好似好難用=3=
5313# Wilson

馬反..!! 聽到立即
本帖最後由 oz13msOO 於 2025-6-21 19:46 編輯
有看qux的能解釋下為什麼78會出場嗎 =3=世界觀是什麼情況
Riko 發表於 2025-6-21 18:11
睇埋下集再諗
依加講大家都係9估
暫時先當係平衡世界穿越
因為娜娜愛美號穿越後兩個世界有互相影響
藍毛表示召喚左另一面隻RX78出黎"修正世界"
(剩翻一集唔知想做乜9)
本帖最後由 oz13msOO 於 2025-6-21 21:12 編輯
我寧願係其他人估嘅皮係rx78,只係一個概念
內在係阿寶咁多年嘅戰鬥力嘅混合體
否則一個喺8X年嘅世代call一部冇任何特殊能力嘅一年戰爭時代嘅機體,仲要話要用佢完結一切就真係太on9 ...
Wilson 發表於 2025-6-21 20:03
差唔多,正常一部MS根本做唔到D乜
頂多去插暴愛美號(巴
9估部RX78係另一邊世界代表黎
會發光有超能力應該基本野
https://m.youtube.com/watch?v=Qb-NjwsdYwA
真敢拍
雖然不懂為什麼不用CG就是了
Riko 發表於 2025-6-22 20:42
可能效果比較自然吧
雖然一般人可能沒在意(巴
好多卡 ...唔想執
Riko 發表於 2025-6-23 08:46
掉左佢
5356# Wilson

贏?=3=
返回列表