免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
水著緹可原來打極巴有用
有D興趣

15740
Riko 發表於 2023-3-27 18:47
井!
超仲可以諗下

井就免了 =3=
Riko 發表於 2023-3-27 20:41
有泳彼,扺井啦
你唔係仲差1咩 =3=
進度條一半都冇
睇嚟完之前應該都冇得突入 Dr2
前日突完,20+10滾蛋 =3=

諗緊聽日博下提可同光牛定留百六毒池
畢竟我唔諗住下井怕抽到兔兔金月傷心 =3=
Riko 發表於 2023-3-28 08:56
叫得毒池抽嚟做乜 =3=
仲唔召喚多啦A夢??
oz13msOO 發表於 2023-3-28 22:04
空之世界冇豆沙包
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
抽咗160連
2.5%,正
?
做乜咁急,聽日仲有紅毛喎

井豬 ?
Riko 發表於 2023-3-29 12:14
咦!????唔係後日咩!????
聽日唔係得必100連?

Si
100連記得直接插紅毛
所以聽日就井得 =3=
Riko 發表於 2023-3-29 13:02
之前紅毛都係最尾果日,仲要唔撞6%池,所以我以為係31日 Dr2
我以為剩係得100連,所以諗住抽到200就等聽日井 Dr2
緹可水鼠mao 3選1 =3=!
Riko 發表於 2023-3-29 14:34
哇...百幾連就兩new神將...
?
你又歐洲人了 ?=3=百幾連兩個好賺啦
Riko 發表於 2023-3-29 15:07
?在說你啦
不是因為抽中神將,所以超得不用超她們?
想突滿巴布體驗下有幾爽 =3=(烈
Riko 發表於 2023-3-29 18:17
如果想開心,為甚麼需要等
好彩紅毛嘔咗8 SSR俾我
冇佢就只得9 SSR DrZ
上一井一看還挺科幻的

高分常註卡大禮包
一井就把洞全補了
雖然沒有用lm

15753
Riko 發表於 2023-3-30 07:42
...?
杉田嘅解放武是好東西啊
有好野嗎 =3=
Riko 發表於 2023-3-30 07:58
好彩有個風mao同你波塞冬抗衡 =3=o





仲有多把米迦斧 (烈
返回列表