免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
??
Riko 發表於 2015-8-31 21:52
拉打版倉田博士 =3=
古拉打哈加聲不是搞笑角色嘛 ?有仇恨值這回事 ?=3=a
Riko 發表於 2015-8-31 21:58
雪人獸老母你咁快就忘了 ?
釘宮哭哭唷 =3=
本帖最後由 Wilson 於 2015-8-31 22:13 編輯
??????=3=隔左咁耐冇印象LU


剩係記得大約打左D咩敵人咁
Riko 發表於 2015-8-31 22:05
仲有奧林匠克十二神果隻都係
俾倉田KO的digimon連蛋都冇得剩完全數據化再被佢的人造digimon吸收
就黎死竟然仲用炸彈炸左兩個世界間的隔壁
真係太可恨所以隔左咁多年我都忘記唔到佢有幾可惡 . . . =3=
本帖最後由 Wilson 於 2015-8-31 22:21 編輯
人類好可 (ry
Riko 發表於 2015-8-31 22:15
這個有點不同
DS只有倉田可惡 , 但人類中還有妹妹和媽媽 =3=
Helck的世界人類已有九成九被貴族整掉 , 只餘下少數人渣貴族仍是人類所以才可惡
你這麼認真阿Q會好困擾的 (巴
Riko 發表於 2015-8-31 22:33
太棒了 =3= ! (巴
士巴拉司DEATH!
oz13msOO 發表於 2015-8-31 22:48
是新型青魔法 =3= ! (倒地
神回連發的關係 ?
連續兩星期實況都有偶活串
真爽 =3=
任務 ...完了 =3=
4929
Riko 發表於 2015-9-1 21:38
終於送去太陽了 =3=
有冇興奮到全裸 ?=3=(誤
Riko 發表於 2015-9-1 23:13
連AT力場都脫掉 =3= (誤
放ED =3=
Riko 發表於 2015-9-1 23:14
莉莉娜足X希羅 (ry
本帖最後由 Wilson 於 2015-9-1 23:28 編輯
是使徒 !!=3=(登登登登登登登登登 !登登登登登登登登登 !
Riko 發表於 2015-9-1 23:22
第18使徒 =3= (巴
看不懂 ..
難道藏著我看不懂的笑點 ?!=3=
Riko 發表於 2015-9-1 23:23
ED1有一幕是莉莉娜用腳在玩汪醬的肚子
有人把汪醬P成全祼的希羅
看下去就是 (ry
上吧 !真W !=3=
Riko 發表於 2015-9-1 23:29
太好了 ! 我來駕駛 =3= ! (巴
小Q wwwww
http://www.gundam-cw.com/rule.php
=3=
窗 發表於 2015-9-2 13:52
又吸金 . . . =3=
雖然和之前GW系列玩法有少少分別都有D興趣
返回列表