Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
路過揮手, 同大家講聲新年快樂 Arbalest優 發表於 2026-2-22 08:12
TOP
係日本山區地方 搵咗份IT工做 做咗熊既誘餌半年 現在除咗買餸食飯都要開半粒車經山路出去鄉下地區之外 好適合宅宅生活 Arbalest優 發表於 2026-2-23 07:55
基本使用都仲OK, 不過打機的話 因為高PING 速度慢 所以唔係好打多機 而且比客投訴 IT TEAM 收到ORDER 要加強一下個網速 Arbalest優 發表於 2026-2-23 10:39
我都係打下AOE 就算 想搵GAME玩, 不過無咩野想玩 最近果間戲院(個半鐘左右車程)連閃哈都無上.... Arbalest優 發表於 2026-2-23 13:20
竟然真係有見過 .. 感覺會唔敢出門口 Riko 發表於 2026-2-23 22:10
Give me a gun wilson ..=3= Riko 發表於 2026-2-24 10:14
我自己淆底, 唔係坐園內既SHUTTLE BUS 就係老婆直接開車出去 基本上唔會出戶外 公司有唔小同事都有獵人牌, 好似真係會上山幫手獵熊 不過我見唔少同事, 好鍾意收工就行兩公里路去LAWSON 暴風雪都係咁行, 好瘋狂 ... Arbalest優 發表於 2026-2-24 10:29
3派了 龍逸 .. Riko 發表於 2026-2-24 17:07
https://www.youtube.com/watch?v=iSDEOYbiuzo 上個月收工影的 1月果時 好多時都暴風雪, 條路中間就係冰龍捲 唔明班友咁既天氣 點係條山路到行 Arbalest優 發表於 2026-2-25 07:55
希望人多咗之後, 會有多D交通配套 Arbalest優 發表於 2026-2-25 07:56
附近輕鐵站已經要行到龍門居或者富健個邊了 Riko 發表於 2026-2-26 08:14
Wilson對不起 =3=(開槍打炸彈 Riko 發表於 2026-2-27 16:10
可以掛 唯有到時再睇下點 Riko 發表於 2026-2-27 16:11
有冇同要唔要用係兩件事 =3= Riko 發表於 2026-2-27 17:25
新火狗...(?) oz13msOO 發表於 2026-2-28 03:57