免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
路過揮手, 同大家講聲新年快樂
Arbalest優 發表於 2026-2-22 08:12
日本生活如何 =3=
係日本山區地方 搵咗份IT工做
做咗熊既誘餌半年

現在除咗買餸食飯都要開半粒車經山路出去鄉下地區之外
好適合宅宅生活
Arbalest優 發表於 2026-2-23 07:55
山區網絡似乎比想像中好 =3=
基本使用都仲OK, 不過打機的話
因為高PING 速度慢
所以唔係好打多機

而且比客投訴
IT TEAM 收到ORDER 要加強一下個網速
Arbalest優 發表於 2026-2-23 10:39
你喺香港果陣應該都少咗打機吧?
住山區最麻煩係要睇閃哈要出巿區先睇到 (巴
我都係打下AOE 就算
想搵GAME玩, 不過無咩野想玩

最近果間戲院(個半鐘左右車程)連閃哈都無上....
Arbalest優 發表於 2026-2-23 13:20
就咁聽落以為你做咗道民
竟然真係有見過 ..
感覺會唔敢出門口
Riko 發表於 2026-2-23 22:10
坐車
車係無毛猿其中一樣對抗到猛獸嘅工具
Give me a gun wilson ..=3=
Riko 發表於 2026-2-24 10:14
你以為攞住槍就可以面對到熊 =3= ?
我自己淆底, 唔係坐園內既SHUTTLE BUS 就係老婆直接開車出去
基本上唔會出戶外

公司有唔小同事都有獵人牌, 好似真係會上山幫手獵熊

不過我見唔少同事, 好鍾意收工就行兩公里路去LAWSON
暴風雪都係咁行, 好瘋狂 ...
Arbalest優 發表於 2026-2-24 10:29
香港人都慣咗暴雨喺出面行
暴風雪唔係濕凍嘅話可能仲好行過暴雨
3派了
龍逸 ..
Riko 發表於 2026-2-24 17:07
新邨唔好咩 =3=
https://www.youtube.com/watch?v=iSDEOYbiuzo

上個月收工影的
1月果時 好多時都暴風雪, 條路中間就係冰龍捲

唔明班友咁既天氣 點係條山路到行
Arbalest優 發表於 2026-2-25 07:55
想試
希望人多咗之後, 會有多D交通配套
Arbalest優 發表於 2026-2-25 07:56
其實本身附近己經有輕鐵站,去市區附近都有巴士
係做唔到深夜直去元朗姐
附近輕鐵站已經要行到龍門居或者富健個邊了
Riko 發表於 2026-2-26 08:14
你慣咗一出門口就有輕鐵姐 =3=
Wilson對不起 =3=(開槍打炸彈
Riko 發表於 2026-2-27 16:10
去啦高超鴨!
可以掛
唯有到時再睇下點
Riko 發表於 2026-2-27 16:11
新界點可能冇單車...=3=
有冇同要唔要用係兩件事 =3=
Riko 發表於 2026-2-27 17:25
我嘅話會唔用,直接搭巴士去屯門碼頭先轉輕鐵
新火狗...(?)
oz13msOO 發表於 2026-2-28 03:57
站起來!
返回列表