免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
要課佢不如課gbf同雀魂 =3=


全勤活動既差距
而且抽左1年竟然輸比只抽左一兩個月既帳號感覺好傻
糖果又係限時包幾乎冇得靠月卡累積抽數換
Riko 發表於 2026-1-17 22:12
你又冇蝕到,諗咁多唔攰咩 =3=
想棄驚 ...!
Riko 發表於 2026-1-18 16:57
好事嚟 =3=
拉電線哈哈
Riko 發表於 2026-1-25 20:09
看不懂
oz13msOO 發表於 2026-1-27 00:34
Agger
去巴哈或nga或者Youtube之類的看看幾乎都有相關討論 ..?



簡單來說

一一一
開服送抽非常少,要求你可能肝上幾十個小時才能有幾十抽限定池的一次性資源(聽說全地圖搜刮完大概是27抽,拉一次電線10玉,拉500次才有 ...
Riko 發表於 2026-1-27 02:20
不是我世界嘅嘢唔會無啦啦走去理
例如wining eleven新作炎上我都唔會理 =3=
呢次gbf傻逼250就算有團友幫打都打左5次左右先首通到..


然後發現躺平過頭原來剛好打到獎勵線就停左手
6抽1金月 ..~___~
17487
Riko 發表於 2026-1-28 16:42
你冇奧義隊咩 =3=?
今次係最易打的250 =3=
每次二遊開服總有吃瓜機會的 =3=
Riko 發表於 2026-1-28 16:40
大把嘢可以做,冇興趣理 =3=
本帖最後由 Wilson 於 2026-1-29 20:36 編輯
光龍8爺個隊囉 ...=3=

睇睇盤 ?
Riko 發表於 2026-1-29 19:22
你呢隊絶對夠打,FA埋都仲得 =3=o
我前排有兩個係恆常角色都可以fa到


真心個盤唔係幾重要,重要嘅有咩角色可以對應到對家d招
個盤最大作用係堆到過7萬血
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
=3=例如呢

幾乎唔打機唔追番的我只有小說同偶爾吃瓜算興趣了 =3=
Riko 發表於 2026-1-29 19:23
玩陀螺玩模型玩卡上youtube睇片睇v直播打機
我倒是覺得變身前比較好看

手動 =3=o
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件

手動 =3=o
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
機神個機制我唔想試solo =3=o
差cosmos同壞祖未打,遲吓再研究點打
你是想solo制霸嗎大佬 ..=3=
Riko 發表於 2026-2-8 15:16
想solo制霸Not大佬 =3=
=3=o仲有兩箱卡
17501
Riko 發表於 2026-2-8 15:24
收落床下底 =3=
返回列表