Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
好似係高難SS角 ..? 日日都係10抽唔出貨 應該唔下井了 連續2年冇出當期神將 連光鼠池都係0up井 (Qoo6 Riko 發表於 2026-1-2 18:23
TOP
17455 光屬都係擺爛止損了 冇金金玩兩個屬性主神 17456 Riko 發表於 2026-1-2 21:05
=3=lm很難追,建議不追擺爛 Riko 發表於 2026-1-3 18:03
小號70抽0up開始手殘抽到井 期間金月唔超過5個,抽到最後依然0up0lm Hahaha Riko 發表於 2026-1-3 18:04
Pkpk ?=3=a 300抽0up金月都唔多個喎 ~~~ Riko 發表於 2026-1-3 21:11
我連時龍刀同天司都係得1 =3= Riko 發表於 2026-1-3 21:11
抽一井 ..?=3=" Riko 發表於 2026-1-4 16:32
唔啦 留俾季限池 畢竟光鼠池個種一井0up既情況唔少 非限定池其實已經唔太想抽 : ( 反正我其實只係fa人對戰鬥到宜家都係冇乜理解 武器盤對我差別就係每日雙巴打快D既差距 (烈 ... Riko 發表於 2026-1-4 20:22
更快的獵金 (烈 實際上我唔算有獵 因為網速唔夠人打最多獵下阿卡夏而冇得搶大巴 每日開兩場自發就算,盤勁左可能每日日常auto時間可以少一兩分鐘咁囉 ... Riko 發表於 2026-1-5 14:55
但為左咁我要用兩井搞多把時龍同天司好似有D ..=3= Riko 發表於 2026-1-5 19:26
打左超過100個任先清完周年任務 下次都係拎完流沙就算了 Riko 發表於 2026-1-6 19:12
暫時還好,醫生手勢唔錯 -3- oz13msOO 發表於 2026-1-10 01:17
一直當作垃圾箱帳號負責抽卡換給主帳,不打活動亂花沙子連小號都算不上的帳號 只是看到那兩張金糖我就覺得玩了1年的主號被完爆了 二星再多也比不上那兩顆糖 為什麼會變成這樣呢 17465 ... Riko 發表於 2026-1-17 11:22
係,聽日拆埋線就應該冇事再搵佢了-3- oz13msOO 發表於 2026-1-16 00:05