免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
好似係高難SS角 ..?

日日都係10抽唔出貨
應該唔下井了
連續2年冇出當期神將
連光鼠池都係0up井 (Qoo6
Riko 發表於 2026-1-2 18:23
我用嚟打緊七哥,算係打緊高難?

我落井多過你都可以井到兩次
你d石到底去咗邊 Or2
17455

光屬都係擺爛止損了
冇金金玩兩個屬性主神

17456
Riko 發表於 2026-1-2 21:05
新效果L武要來了游馬 =3= !
=3=lm很難追,建議不追擺爛
Riko 發表於 2026-1-3 18:03
遲d暗屬出果陣唔可能唔追吧 =3=
小號70抽0up開始手殘抽到井
期間金月唔超過5個,抽到最後依然0up0lm
Hahaha
Riko 發表於 2026-1-3 18:04
Pkpk有斬獲算好好的了 =3=
Pkpk ?=3=a


300抽0up金月都唔多個喎 ~~~
Riko 發表於 2026-1-3 21:11
Poke poke
我連時龍刀同天司都係得1 =3=
Riko 發表於 2026-1-3 21:11
點解唔井埋時龍刀 =3=
抽一井 ..?=3="
Riko 發表於 2026-1-4 16:32
反正你都用石抽到馬
咪直情井埋佢
本帖最後由 Wilson 於 2026-1-5 12:55 編輯
唔啦
留俾季限池

畢竟光鼠池個種一井0up既情況唔少
非限定池其實已經唔太想抽 : (



反正我其實只係fa人對戰鬥到宜家都係冇乜理解
武器盤對我差別就係每日雙巴打快D既差距 (烈 ...
Riko 發表於 2026-1-4 20:22
你獵完金後的目標係...=3= ?
更快的獵金 (烈

實際上我唔算有獵
因為網速唔夠人打最多獵下阿卡夏而冇得搶大巴
每日開兩場自發就算,盤勁左可能每日日常auto時間可以少一兩分鐘咁囉 ...
Riko 發表於 2026-1-5 14:55
但係你嘅L武唔夠,個盤都唔會勁喎 =3=
但為左咁我要用兩井搞多把時龍同天司好似有D ..=3=
Riko 發表於 2026-1-5 19:26
但係唔嗲唔屌可能唔會比方陣強啊
打左超過100個任先清完周年任務

下次都係拎完流沙就算了
Riko 發表於 2026-1-6 19:12
你變了 =3=o
暫時還好,醫生手勢唔錯 -3-
oz13msOO 發表於 2026-1-10 01:17
係咪已經剝晒 =3= ?

非FA
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
一直當作垃圾箱帳號負責抽卡換給主帳,不打活動亂花沙子連小號都算不上的帳號
只是看到那兩張金糖我就覺得玩了1年的主號被完爆了
二星再多也比不上那兩顆糖

為什麼會變成這樣呢

17465 ...
Riko 發表於 2026-1-17 11:22
你主帳又唔係有課金,兩個ac嘅卡都係屬於你嘅,介意嚟做乜...=3=
係,聽日拆埋線就應該冇事再搵佢了-3-
oz13msOO 發表於 2026-1-16 00:05
Flag!
返回列表