免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
小Q
我搵唔到(拖
唔知去左邊 -3-"
gigilouis 發表於 2012-12-9 11:43
綠色武藏裝填眼鏡?係我度
???
手動即係點 ?
夾硬扯個光碟盆出黎 ?
Riko 發表於 2012-12-8 19:15
唔可以話係夾硬的
有d似從Game個盒中拎隻碟果陣咁
但冇從Game個盒中拎咁方便同容易
1649# Wilson
咦!?
你你新個部silam版???
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1650# Wilson

比起佢,
宮野真守掂好多wwwww
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
本帖最後由 Kenz 於 2012-12-9 12:02 編輯
http://www.shiner96500.com/bbs/home.php?mod=space&uid=29&do=blog&id=3067
本多二代被叫作拖台錢UNIT我還真是第一次見
6點叫橫推耶 ,這種效果很正常吧 ?
而且一個避效就解決了還未計沒有配套就飛不起來這大問題
...
Riko 發表於 2012-12-9 07:29
4回戰解說暴走開始

人地冇避效或高戰高機不免翻枱(攤手
綠色武藏裝填眼鏡?係我度
Kenz 發表於 2012-12-9 11:53


應該唔知邊個拎左-3-
1650# Wilson

比起佢,
官野真守掂好多wwwww
白河 發表於 2012-12-9 11:59
官野真守把聲差唔得太多wwwww
1657# Kenz


起碼佢美少年同SG個感覺已經唔同先~~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
本帖最後由 oz13msOO 於 2012-12-9 12:33 編輯
可以咁講吧
已經撈左四五年仲成日接主役角色
但技巧上卻冇咩進步

不過我並不太討厭佢
只係成日都聽到佢把聲厭左d
Wilson 發表於 2012-12-9 11:53
我睇親佢果D都係少年又唔係配D奸角/怪人
咁人地又真係冇乜必要變聲既(毆
1649# Wilson
咦!?
你你新個部silam版???
白河 發表於 2012-12-9 11:58
yes
1650# Wilson

比起佢,
宮野真守掂好多wwwww
白河 發表於 2012-12-9 11:59
咁初號機畢竟做得耐過佢嘅 =3=
我睇親佢果D都係少年又唔係配D奸角/怪人
咁人地又真係冇乜必要變聲既(毆
oz13msOO 發表於 2012-12-9 12:30
好吧 , 下次叫佢配女主角 =3= (巴
1660# Wilson


甘唔怪得~~
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
4回戰解說暴走開始

人地冇避效或高戰高機不免翻枱(攤手
Kenz 發表於 2012-12-9 12:01
又唔見某Q今日拍二代上場可以打到信棍反桌
佢綠MC拎住張彈我已經唔敢連堆BACKP人上去衝
高戰又接唔到有炸有燒又點

根本就係拉比個個人自己輸左唔服氣揾黎嘈

另 ,今日副境界線竟然成功贏過信棍副無恥歌套 ! (≧∀≦)/”/
赫萊托利好厲害好厲害
唔可以話係夾硬的
有d似從Game個盒中拎隻碟果陣咁
但冇從Game個盒中拎咁方便同容易
Wilson 發表於 2012-12-9 11:55
咦 ..
某Q冇神機唔清楚
神機冇好似普通光碟機個種彈出式托盤 ?
定係有托盤但係隻碟好難拎返出黎 ?
原本就係咁定係部機有問題 ?
返回列表