Kenz 當前離線
きららちゃん
小Q 我搵唔到(拖 唔知去左邊 -3-" gigilouis 發表於 2012-12-9 11:43
TOP
Wilson 當前離線
武闘派ポテトP
??? 手動即係點 ? 夾硬扯個光碟盆出黎 ? Riko 發表於 2012-12-8 19:15
白河 (トニー紳士)當前離線
御社神の信徙
後天性コミュ障
http://www.shiner96500.com/bbs/home.php?mod=space&uid=29&do=blog&id=3067 本多二代被叫作拖台錢UNIT我還真是第一次見 6點叫橫推耶 ,這種效果很正常吧 ? 而且一個避效就解決了還未計沒有配套就飛不起來這大問題 ... Riko 發表於 2012-12-9 07:29
gigilouis 當前離線
超高校級の黑長直
綠色武藏裝填眼鏡?係我度 Kenz 發表於 2012-12-9 11:53
1650# Wilson 比起佢, 官野真守掂好多wwwww 白河 發表於 2012-12-9 11:59
oz13msOO 當前離線
♂ _(:3」∠)_
蒼穹のザボアザギル
可以咁講吧 已經撈左四五年仲成日接主役角色 但技巧上卻冇咩進步 不過我並不太討厭佢 只係成日都聽到佢把聲厭左d Wilson 發表於 2012-12-9 11:53
1649# Wilson 咦!? 你你新個部silam版??? 白河 發表於 2012-12-9 11:58
1650# Wilson 比起佢, 宮野真守掂好多wwwww 白河 發表於 2012-12-9 11:59
我睇親佢果D都係少年又唔係配D奸角/怪人 咁人地又真係冇乜必要變聲既(毆 oz13msOO 發表於 2012-12-9 12:30
Riko (littleQ)當前離線
♪
4回戰解說暴走開始 人地冇避效或高戰高機不免翻枱(攤手 Kenz 發表於 2012-12-9 12:01
唔可以話係夾硬的 有d似從Game個盒中拎隻碟果陣咁 但冇從Game個盒中拎咁方便同容易 Wilson 發表於 2012-12-9 11:55