免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
R2-3-"?
gigilouis 發表於 2012-11-18 12:45
係 有冇更好的選擇
重戰機唔想收=3=
係 有冇更好的選擇
重戰機唔想收=3=
Kenz 發表於 2012-11-18 12:50
要EB1SR?

比我就揀舞乙
要尼娜同紫水晶

其實最好係分身
不過你用左落第2副
其實要SEARCH CARD的話... 3張賊船就夠了
1. 唔會甩色
2. 混既野好少結果可以增大拉中機既機會
3. 必要時仲有三張一馬異型

BTW...
比我揀應該L-GAIM / 純出典算 / 數碼算
MI NA SAN !KON NI TI WA !
non
唔混SC5舞衣對住制空權或7波就熟哂

不過之後可能會混R2為search卡
Kenz 發表於 2012-11-18 12:40
R2 ..-333-"
10LV同1000LV比-3-
數值比我*100就差唔多 XD
gigilouis 發表於 2012-11-18 09:40
都未計無限轉生 !
魔界戰記個LV系統真係搞到人冇乜升LV動力
另外想大家今日幫收1張優勝LANCE來收藏用
預算$80@
Kenz 發表於 2012-11-18 08:58
咦 ..
你唔係已經收左三張 ?
其實要SEARCH CARD的話... 3張賊船就夠了
1. 唔會甩色
2. 混既野好少結果可以增大拉中機既機會
3. 必要時仲有三張一馬異型

Arbalest優 發表於 2012-11-18 13:07
我都係咁諗
(同志
我都係咁諗
(同志
gigilouis 發表於 2012-11-18 13:11
兩位幾時結 (ry
咦 ..
你唔係已經收左三張 ?
Riko 發表於 2012-11-18 13:09
有張hi左少少邊
信棍
電話有少少問題冇聽到
可能放得太多歌入去關係
有張hi左少少邊
Kenz 發表於 2012-11-18 13:31
... 哼
又話你練成左無視魔眼 !
信棍
電話有少少問題冇聽到
可能放得太多歌入去關係
Riko 發表於 2012-11-18 13:34
失敗(攤手
失敗(攤手
gigilouis 發表於 2012-11-18 13:36
...... 咕咕咕
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
... 哼
又話你練成左無視魔眼 !
Riko 發表於 2012-11-18 13:35
所以就算搵到但過左預算都唔要
返回列表