免費論壇 繁體 | 簡體
Sclub交友聊天~加入聊天室當版主
分享
返回列表 回復 發帖
1349# Riko


可能因為我用蕉出體技都有7成機率爆蟲既關係~~~(毆
白河 發表於 2012-9-21 13:06

體技點解會爆蟲 ..?

得一隻GAME玩就想我買 ?No Count !
http://selection.sclub.com.tw/at ... 82336b238225310473f ...
Riko 發表於 2012-9-21 12:58
我會樂觀點
2013就算冇game都有仙境,PSO和P4G官中可以玩
1351# Riko


我都想知點解~~(攤手

唔信你問阿優wwwww
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
我會樂觀點
2013就算冇game都有仙境,PSO和P4G官中可以玩
Kenz 發表於 2012-9-21 13:18
1351# Riko


我都想知點解,
唔信你問阿優wwwww
白河 發表於 2012-9-21 13:20
其實你玩的是火星危機5吧 !吧 !=33=
大家約定一齊做索索啦=3=
睇緊發表會中,
呢個年頭果然咩作品都可以出格鬥game......(汗
My Blog:
http://tony430.blog132.fc2.com/
佐奈~~~~
1351# Riko


我都想知點解~~(攤手

唔信你問阿優wwwww
白河 發表於 2012-9-21 13:20
膝撞爆蟲不科學

Riko 發表於 2012-9-21 13:23
差點忘記靈魂獻祭
很期待
大家約定一齊做索索啦=3=
oz13msOO 發表於 2012-9-21 13:36
你有GAME想玩咩 ?=3=
膝撞爆蟲不科學
Kenz 發表於 2012-9-21 14:32

應該話用任何體技只要有爆蟲都唔科學

應該話用任何體技只要有爆蟲都唔科學
Riko 發表於 2012-9-21 15:02
不過昇甲掌打是打頭動作
會不幸爆蟲是模雞農的(攤手
昇甲掌打是打頭動作會不幸爆蟲是模雞農的
Kenz 發表於 2012-9-21 15:06

太低攻唔係LASTHIT就冇辦法
有先崩掌唔用走去用昇甲掌既係M !
可能我LAG了
找找高清版的薪水很高第2集
可能我LAG了
找找高清版的薪水很高第2集
Kenz 發表於 2012-9-21 15:22
RED ?出左 ??
返回列表